loading...
ROZ BOX *-*-* لينك باكس رز باكس
mo3tafa بازدید : 69 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)

بیش از یک سال از رونمایی آخرین محصول جنجالی اپل می گذرد. حالا آیپد به جایی رسیده که می توان آن را جد همه ی تبلت های مدرن امروزی دانست. در این مدت با وجود رقبایی مانند انواع تبلت های اندرویدی و بلک بری و تاچ پد و غیره؛ آیپد هنوز توانسته محصول غالب بازار باشد.

یکی از دلایل انکار ناپذیر موفقیت اپل در بازار تبلت ها، اشتیاق توسعه دهندگان در نشان دادن توانایی هایشان برای آی.پد و آی.او.اس بوده است. حالا آیپد توانسته به موفقیتی دیگر در این زمینه برسد و آن عبور از مرز 100 هزار اپلیکیشن است.

بدون شک این رقم می تواند، تصمیم بسیاری از افراد را برای خریدن آیپد رقم بزند و اگر نتواند جایگاه این تبلت را بالاتر ببرد؛ دستکم به حفظ برتری آیپد کمک بزرگی می کند. با تمام این ها تبلت ها هنوز جوان هستند و این تازه اول راه است. نسخه ی اپل برای آینده ی آیپد، چیزی نیست جز iOS 5. اما مایکروسافت و گوگل هم، با ویندوز 8 و بستنی حصیری؛ تدبیر هایی برای شکست دادن آیپد اندیشیده اند. با این حساب باید منتظر راند های بعدی مبارزه ی تبلت ها باشیم.

در کنار آن خبر دیگری که منتشر شده رسیدن تعداد اپلیکیشن های ویندوز فون مایکروسافت به ۲۵ هزار عدد بوده است. پلتفرم جدید مایکروسافت هنوز جوان است اما رسیدن به این عدد طی این مدت نشان از رشد عالی این پلتفرم دارد. بنابراین می توان امیدوار بود که ویندوز فون هم با رشدی خوب به رقابت با آی او اس و اندروید ادامه خواهد داد و در نهایت شما انتخاب های وسیع تری در اختیار دارید.

این گونه اعداد و ارقام چه تاثیری در تصمیم گیری شما برای خرید گجت بعدی تان دارند؟ شما تبلت یا تلفن همراهتان را بر اساس مشخصات فنی سخت افزاری انتخاب می کنید یا بر اساس تعداد نرم افزارهای موجود برای آن؟ کدام یک برایتان مهم تر است.

mo3tafa بازدید : 78 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)


امروز تولد ۲۰ سالگی GSM است. در اول جولای سال ۱۹۹۱ نخستین تماس موبایل از طریق شبکه GSM توسط نخست وزیر فنلاند، آقای هولکری برقرار شد. این تماس با تجهیزات ساخت نوکیا روی باند اصلی 900MHz که مخصوص GSM است برقرار شد. ‏


حالا این شبکه در سراسر جهان گسترده شده و بیش از ۱.۵ میلیارد نفر از انسان ها در ۲۱۲ کشور جهان از این شبکه برای ارتباطات تلفن همراه استفاده می کنند. مدتی بعد اس ام اس هم بر روی این شبکه متولد شد و سپس نوبت به اینترنت رسید. GPRS و بعد از آن EDGE همگی رو این شبکه پیاده سازی شدند. ‏

حالا امروز شما نمی توانید کسی را پیدا کنید که تلفن همراه نداشته باشد. شبکه های موبایل نسل بعدی هم همگی مدیون جی اس ام هستند. فراموش نکنید که امروز روز مهمی برای تلفن همراه تان محسوب می شود. شاید بخواهید یک پیامک تبریک برای تلفن تان بفرستید. ‏

mo3tafa بازدید : 74 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)


شرکت آی بی ام همیشه در ساخت فناوری های جدید پیشرو بوده است. و حالا شاهد یک اختراع مهم دیگر از این شرکت هستیم. کاری که دنیای حافظه ها را تا چند سال دیگر تغییر می دهد. ‏

مهندسان این شرکت حافظه جدیدی را ساخته اند که نسبت به مدل های پرسرعت فلش فعلی ۱۰۰ برابر سریع تر است. این حافظه با فناوری به نام Phase Change ساخته شده و به طور خلاصه PCM نامیده می شود. ‏

علاوه بر سرعت بالا، این حافظه عمر بسیار طولانی هم دارد و ساخت اش آنقدر ارزان است که در تمام ابزارها از سرورهای ابری گرفته تا تلفن های هوشمند قابل استفاده است. بهترین حافظه های فلش فعلی ۳۰ هزار بار قدرت خواندن و نوشتن روی هر سلول را می دهند. هر چند برای یک کاربر معمولی طول عمر ۳ هزار بار هم کفایت می کند. اما حافظه جدید قدرت ۱۰ میلیون بار خواندن و نوشتن اطلاعات را به شما می دهد. ‏

بالاتر از اینها قدرت ذخیره سازی است. حافظه های فلش فعلی در هر سلول خودشان یک بیت از اطلاعات را نگهداری می کنند. اما حافظه PCM می تواند ۴ بیت از اطلاعات را در هر سلول نگهداری کند. شرکت آی بی ام می گوید که این فناوری ذهنیت ما را نسبت به حافظه ها طی ۵ سال آینده تغییر خواهد داد. چرا که به زودی حافظه های بسیار پرظرفیت با سرعت بالا در اختیار خواهیم داشت. ‏

این شرکت گفته که فناوری جدید اش تا سال ۲۰۱۶ به صورت تجاری در ابزارهای مختلف استفاده خواهد شد. سریع تر، ارزان تر، پرظرفیت تر و با عمر بیشتر. چیز دیگری هم لازم دارید؟ ‏

mo3tafa بازدید : 56 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)

شرکت نیکون در نمایشگاهی در فرانسه طرح اولیه چند دوربین دیجیتالی را به نمایش گذاشته که نشان می دهد در آینده ممکن است با چه دوربین هایی سر و کار داشته باشیم. تصویر بالا یکی از همین دوربین ها است. که از تعداد زیادی توپ تشکیل شده که می تواند از زاویه های متعددی عکس بگیرد. نیکون می گوید این دوربین «جو» صحنه را ثبت می کند. باید ببینیم که تصویر نهایی چه چیزی از کار در می آید. ‏

این یکی دوربینی با نمایشگری ۶ اینچی است. بنابراین هم دوبین عکاسی است و هم یک قاب عکس دیجیتالی. نمایشگر دوربین می تواند در زاویه های مختلف حرکت کند. ‏



این احتمالا آینده دوربین های SLR است. این دوربین دیجیتال از سه بخش مجزا تشکیل شده که از هم جدا می شوند و قابل تعویض هستند. بنابراین در شرایط مختلف عکاسی بر حسب نیاز می توانید دوربین مناسب خودتان را سر هم کنید. ‏

شاید این ایده ها کمی عجیب و دور از واقعیت به نظر برسند. اما ممکن است ده سال دیگر اینها دوربین های رایج مورد استفاده مان باشند. نیکون می گوید مهندسان ژاپنی هم اکنون مشغول کار روی این محصولات هستند. فراموش نکنید این شرکت سال ۱۹۸۶ در یک نمایشگاه طرح اولیه دوربین های دیجیتال را به نمایش گذاشت و ۱۳ سال بعد دوربین دیجیتال D1 را وارد بازار کرد. ‏

mo3tafa بازدید : 59 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)

هاردهای اکسترنال امروزه با گیگابایت های فراوان به جزء جدایی ناپذیری از زندگی یک خوره فیلم یا گیک کامپیوتری تبدیل شده اند. آنها همیشه پر از فیلم های دانلودی، عکس های دوربین دیجیتال و برنامه ها و بازی های کرک شده هستند! اما اگر ناخواسته از دست تان بیافتند چه می شود؟ اطلاعات عزیز شما خواهند مرد. علاوه بر خرید یک هارد جدید، باید به سوگواری برای دیتاهای مرحوم تان هم بپردازید. اما چاره کار چیست؟

وسترن دیجیتال تنها با ۳۰ دلار یک کیف نیرومند در اختیارتان می گذارد که به اندازه کافی در برابر سقوط، گرد و خاک مقاوم بوده و جلوی خش افتادن هارد دلبند شما را هم می گیرد. با این کیف شما یک بالش پلی کربنات ارتجاعی میان اطلاعات فوق العاده تان و اتفاقات طبیعی قرار می دهید، که خواب شان آشفته نشود. 

این کیف زیبا و پر استقامت گیره کوچکی هم برای آویزان کردن به کمربندتان دارد. طراحی آن هم اگر چه زیاد امروزی نیست، اما شکیل و زیبا به نظر می رسد. اگر هم می خواهید در شرایط بد آب و هوایی از هاردتان استفاده کنید، نیازی به بیرون اوردن آن از اتاقک امنش نیست. تنها کافی است دریچه USB آن را باز کرده و کابل را وصل کنید.

به گمانم با داشتن این کیف، شوخی با هارد حسابی سرگرم کننده خواهد بود! شما چه تست تجربی را برای محک زدن مقاومت این کابوی وسترن پیشنهاد می کنید؟

mo3tafa بازدید : 79 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)
تب لاغری چند سالی است که تمامی جوامع چه شرقی و چه غربی را فرا گرفته است و شمار زیادی از افراد به ویژه دختران جوان می‌کوشند وزن خود را بیش از اندازه پایین بیاورند تا شبیه مدل‌هایی شوند که در تبلیغات و نمایشگاه‌های مد یکه‌تازی می‌کنند.

اینترنت به عنوان راهکاری ارزان و ساده برای مقابله با چاقی، چند وقتی است که نگاه‌ها را به سوی خود جلب کرده است.

به گزارش ایتنا به نقل از رویترز، در تحقیقات جدید مشخص شده افرادی که از برنامه‌های اینترنتی و آنلاین برای کاهش وزن استفاده می‌کنند، نسبت به شیوه‌های سنتی رژیم لاغری، به موفقیت‌های بیشتری دست می‌یابند.

بر اساس این گزارش، به طور کلی افرادی که در برنامه‌های اینترنتی کاهش وزن شرکت می‌کنند، در مقایسه با اعضای برنامه‌های غیراینترنتی، یک و نیم پوند (حدود ۶۸۰ گرم) بیشتر وزن از دست می‌دهند.

اینترنت کارکردهای مختلفی در برنامه‌های کنترل وزن دارد که از آن جمله می‌توان به مواردی همچون آموزش فردی، مشاوره و نگهداری سوابق تغذیه‌ای افراد اشاره کرد.

در این تحقیق همچنین مشخص شد که وقتی کاهش وزن اینترنتی جایگزین مشاوره چهره به چهره با فرد شود، افراد مورد آزمون نسبت به همتایان خود که کاری به اینترنت ندارند، حدود سه پوند (۱۳۶۲ گرم) بیشتر وزن کم می‌کنند.

این پژوهش که به مدیریت دکتر H. Sone از موسسه پزشکی بالینی دانشگاه تسوکوبای ژاپن انجام شده، در مجله بین‌المللی چاقی به چاپ رسیده است.

mo3tafa بازدید : 68 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)
تهران، ۸ تیر ۱۳۹۰- مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن- برنده خوش‌شانس ویلای شمال در قرعه‌کشی بزرگ نوکیا معرفی شد.

به گزارش ایتنا، در این مراسم که چهارشنبه شب در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن برگزار شد، پس از خوشامدگویی، فروهر فروتن مدیرکل نوکیا در ایران، سخنرانی خود را آغاز کرد. در این سخنرانی فروتن استراتژی‌های نوکیا در ایران را تشریح کرد و از اهمیت حمایت و خدمات پس از فروش و یکه‌تازی نوکیا در این زمینه سخن به میان آورد. فروتن طی سخنانش اظهار داشت که نوکیا در ایران در پی افزایش قدرت بومی و تقویتِ نمود اجتماعی است و درصدد است با مشتری‌ها ارتباط مستقیم داشته باشد و از خبرنامه جدید نوکیا به عنوان پلت‌فرمی برای ایجاد ارتباط با زنجیره فروش یاد کرد.

پس از سخنرانی فروتن، قرعه‌کشی بزرگ انجام و برنده نهایی ویلای شمال مشخص شد.

این برنده خوش شانس جناب آقای "هوتن شکیب" بود که با خرید گوشی نوکیا ۱۸۰۰ از مغازه "فروشگاه ساعی" کلید این ویلا را در اختیار گرفت. پس از معرفی برنده، از مغازه‌داری که گوشی موردنظر را فروخته بود دعوت شد و هدیه‌ای نیز به وی اعطا شد.

در پایان نیز با برگزاری یک مسابقه با موضوع آخرین دستاوردهای نوکیا در ایران در حضور میهمانان به ۳ نفر از برندگان گوشی نوکیا E۷ اهدا شد.

جشنواره نوروزی نوکیا در راستای گرامی‌داشت نوروز، یکی از بزرگترین اعیاد ایرانیان، شروع شد. در این جشنواره خریداران با پاک‌کردن اسکرچ روی برچسب جعبه و ارسال عدد ۷ رقمی زیر آن به شماره پیامک ۲۰۰۰۶۶۵۴۲ در این قرعه‌کشی شرکت کردند. جوایز این جشنواره که تا ۳۱ فروردین ۱۳۹۰ ادامه داشت شامل یک ویلا در شمال ایران و ۱۰۰ عدد گوشی Nokia N۸ و ۲۰۰ عدد لوازم جانبی بود.

mo3tafa بازدید : 55 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)
به گزارش ایتنا، بهروز مینایی مدیر عامل همراه با تعدادی از کارشناسان این بنیاد و همچنین تیم فنی هنری «اسپریس پویا نما»، دوشنبه ۶ تیر ماه، از بخش‌های مختلف لوکیشن سریال مختارنامه شامل: کعبه، کاخ خلیفه زبیری، دارالعماره و ... بازدید کردند.

طی این بازدید، مدیر عامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و فلاح تهیه کننده سریال مختارنامه، درباره مراحل فنی و روند تولید بازی رایانه ای از این سریال تلویزیونی با یکدیگر به تعامل و گفتگو پرداختند.

همچنین بر اساس توافقات صورت گرفته تولید بازی رایانه‌ای «مختارنامه» طی چند روز آینده توسط استودیو بازی سازی «اسپریس پویا نما» و با مشارکت و حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای آغاز خواهد شد.

لازم به یادآوری است که مراحل مقدماتی کار نظیر: اتودهای اولیه بازی‌نامه و انتخاب عوامل اجرایی و ... پیش از این طی جلساتی با حضور تهیه کننده سریال مختارنامه و کارشناسان و مدیران بنیاد ملی بازی‌های رایانه ای انجام شده بود.

لازم به ذکر است سریال مختارنامه به کارگردانی سید داوود میر باقری که به شرح رشادت‌های مختار، یکی از یاران امام حسین (ع) پس از واقعه کربلا می‌پردازد، در مرکز سیما فیلم سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تولید شده و جمعه شب‌ها از شبکه اول سیما، پخش می‌شود.

mo3tafa بازدید : 74 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)
شرکت سام‌الکترونیک SmartTV سامسونگ را که به طور کامل تولید شده در ایران می‌باشد، امروز در مراسم رسمی با حضور خبرنگاران به بازار ایران معرفی نمود.

به گزارش خبرنگار ایتنا، به گفته قنادان مدیر بازاریابی این شرکت این محصول امروز بعدازظهر تحویل فروشندگان در سراسر کشور می‌شود.

این سری از محصولات سامسونگ در ۳ قالب LCD - LED - Plasma و در سایزهای ۲۲ تا ۶۵ اینچ ارائه می‌شود.

تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ دارای فناوری‌ها و ویژگی‌های زیر می‌باشد:
Smart Hub
Samsung apps
Social TV
Search All
Allshare
تبدیل ۲D به ۳D
صدای ۳بعدی
بهبود دهنده گسترده رنگ‌ها Plus
Anynet
skype

تلویزیون‌های هوشمند علاوه بر برخورداری از امکانات تحت وب و اتصال به اینترنت دارای سیستم‌عامل خاص بوده و برنامه‌های کاربردی مخصوصی برای استفاده کاربران دارند.

به گزارش خبرنگار ایتنا، بنا بر گفته مسئولان کره‌ای یک میلیون تلویزیون هوشمند در سال اول در ایران تولید خواهد شد.

این محصول همراه با ضمانت‌نامه سام‌سرویس ارائه می‌شود.

mo3tafa بازدید : 66 جمعه 15 تیر 1403 نظرات (0)
به گزارش ایتنا ، سینا بقایی مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک ایرانیان در مورد خدمت جدید این شرکت در زمینه خرید آن‌لاین محصولات کسپرسکی گفت: منظور از خرید آن‌لاین، ارایه محصول و تحویل آن به صورت یک جعبه فیزیکی به مشتری نیست بلکه خریداران به طور آن‌لاین می‌توانند لایسنس معتبر محصولات را از وب سایت دریافت کرده و بلافاصله در اختیار داشته باشند.

وی درخصوص ویژگی‌های این روش خرید افزود: مراجعه کنندگان به سایت می‌توانند با انتخاب محصول مورد نظر که هیچ‌گونه محدودیتی از لحاظ تعداد یا نوع ندارد، هزینه آن را از طریق کارت‌های بانکی عضو شتاب پرداخت نموده و بلافاصله کد معتبر محصول را در اختیار داشته باشند.

وی همچنین در مورد محصولاتی که در این فروشگاه آن‌لاین عرضه می‌شود گفت: کلیه محصولات موجود در وب سایت اصلی شرکت کسپرسکی، در وب سایت ایرانی آن نیز موجود است. به این ترتیب بسیاری از محصولاتی که به دلیل تقاضای کم، هیچ‌گاه وارد بازار ایران نشده‌اند نیز در این سایت قبل خرید است که از آن جمله می‌توان به محصولاتی همچون Password Manager (مدیریت رمزهای عبور)، KryptoStorage (رمزنگاری داده‌ها) و نسخه های ویژه محصولات مکینتاش اشاره کرد.

مدیر سایت کسپرسکی آن‌لاین در خصوص فعالیت رسمی این سایت نیز افزود: این وب سایت در حال حاضر تنها وب سایت توزیع و فروش رسمی محصولات کسپرسکی در منطقه غرب آسیا است که صحت آن نیز از طریق سایت اصلی کسپرسکی قابل مشاهده است.

بقایی در مورد طیف محصولات ارائه شده و امکان تمدید لایسنس های قدیمی تصریح کرد: کلیه محصولات اعم از خانگی و شرکتی در سایت قابل خرید هستند و لایسنس های معتبر قدیمی نیز با تخفیف ۳۰درصدی قابل ارتقا به نسخه جدید و تمدید اعتبار می‌باشند.

وی با اشاره به ارائه این تخفیف افزود: تاکنون برای تمدید لایسنس های خریداران محصولات خانگی هیچ چاره ای اندیشیده نشده بود، ولی هم اکنون خریداران قبلی کلیه محصولات اعم از خانگی و شرکتی، صرف نظر از محل تهیه محصول، می‌توانند آن را از طریق وب سایت تمدید و از تخفیف سی درصدی آن استفاده نمایند. ضمن آنکه لایسنس محصولات خانگی نیز همچون محصولات شرکتی به نام خریدار و مستقیماً توسط شرکت کسپرسکی صادر می‌گردد.

گفتنی است وب سایت رسمی فروش آن‌لاین محصولات کسپرسکی در نشانی www.irkaspersky.com در دسترس علاقه‌مندان است.

تعداد صفحات : 165

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • عکس: زیباترین زن ایرانی به همراه پسرش! (از دست نديد)
  • خوابگاه زنان در زندان(عکس)
  • با پر درآمد ترین زن جهان آشنا شوید + عکس
  • گران قیمت ترین بازیکنان فوتبال ایران را بشناسید ؛ جدول و تصاویر
  • آدرس جدید سایت های موزیک
  • این همه اشتیاق برای دیدن صحنه اعدام چرا؟! (+16)
  • بروز ترین وبلاگ موزیک
  • پارسیانــــــ موزیکــــــــــــــ
  • دانلود کتاب pdf
  • آدرس جدید سایت های موزیک
  • جوک و اس ام اس پــــ نــــ پــــ
  • آدرس جدید سایت های موزیک
  • مقایسه هیوندای I20 و مزدا 2 - گــــالری عکس
  • آدرس جدید سایت های موزیک
  • سایت عاشقانه جدایی
  • بااین تست روانشناسی جدید شخصیت واقعی خودتان را بشناسید
  • عکس های بسیار جنجالی از حضور یک زن خواننده معروف ترکی در ایران
  • طراحی بنر رایگان
  • قزوین موزیک به روز ترین سایت
  • این مرد ایرانی نزدیک به80سال است که حمام نرفته است+عکس
  • بازیگری که هنگام بازی در نقشش خودش را به اشتباهی دار زد+عکس
  • >>> دختر پسرا منتظرت هستن <<< پيشنهاد رزباكس (حتما كليك كنيد)
  • آیکن های زیبا از بازی های کامپیوتری
  • عکسهای HD ♥گلزار ♥ ...عمرا قبلا دیده باشی
  • بهانه ای برای وبلاگ
  • ♥خنده دار ترین♥ عکسهایی که تو زندگیت دیدی
  • PES 13
  • آدرس جدید سایت های موزیک
  • آدرس جدید سایت های موزیک
  • آهنگ جديد و فوق العاده زیبای مسعود سعيدي به نام دوباره
  • ورژن اصلی , آهنگ جديد فوق العاده زيبا و شنیدنی یاس با نام من میجنگم
  • 【ツ】 بدو بیا ضرر نمیکنی 【ツ】
  • آهنگ جدید و بسیار زیبای دیانا كرزون به نام اول شتوه فى عمان
  • گوگل دانلود
  • دل نوشته هاي بسيارزيبا ي احساسي
  • دلــــــــنوشـــــــــته هاي احســــــــاســـــــــي
  • رقابت گربه های اشرافی! /عکس
  • جوک جمله سازی
  • دانلود فیلم با لینک مستقیم
  • دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام دروغ دوست
  • شیک پوشترین زن سال 2012+عکس
  • ريميكس جديد و بسيار زيباي آهنگ ساسي مانكن به نام خط رو خط
  • پسری که 7 سال آرزوی موهای پسرانه داشت+تصاویر
  • هنرپیشه برزیلی اشتباهی خود را دار زد(+عکس)
  • ๑۩۞۩๑اتاق خلوت دختران๑۩۞۩๑
  • حمله زامبی ها به مزرعه
  • شعری که از سال 42 تا کنون دست به دست شاعران گشته !!!
  • بهنوش دانلود
  • دنیا را از دید یک پرنده ببینید!!!
  • بــــــــــهترین و بـــــــــــزرگترین وبــــلاگ خودرویی در ایران وجهان
  • گالری عکس پورشــــــــــــــه باکستر 2013 والپـــــــــــیپر ماشین و .....
  • گوگوش برای هفتمین بار عروس میشود!+عکس
  • **وبلاگ دانلود بازی، نرم افزاروترینر رایگان **
  • هواداران بلوچ مجیدخراطهاودانلودآهنگ
  • ܓܨܓܨ سايت تفريحي دو لپي ܓܨܓܨ
  • دایره المعارف اطلاعات جالب
  • █◄بزرگترین مرجع جنگ افزار►█
  • ***به روز ترين وبلاگ دانلود فيلم و سريال***
  • هواداران بلوچ مجیدخراطهاودانلوداهنگ و مطالب جذاب
  • کرمان موزیک| پاتوق برو بچ کرمونی های گل
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1642
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 134
  • آی پی دیروز : 391
  • بازدید امروز : 287
  • باردید دیروز : 873
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,458
  • بازدید ماه : 1,458
  • بازدید سال : 39,615
  • بازدید کلی : 2,524,187