loading...
ROZ BOX *-*-* لينك باكس رز باكس
mo3tafa بازدید : 79 دوشنبه 18 تیر 1403 نظرات (0)

یکی از بینندگان سایت «تابناک» در پیامی آورده است: نزدیک به ده روز پیش، از یکی از دستگاه‌های خودپرداز یکی از شعب بانک سپه واقع در خیابان فرجام (تهرانپارس)، یک عدد شارژ ده هزار تومانی همراه اول خریداری کردم، ولی پس از وارد کردن رمز شارژ، با پپام خطا روبه‌رو شدم و دوباره رمز را وارد کردم و همان… .


دو روز بعد به همان شعبه مراجعه کردم و به یکی از متصدیان بانک گزارش دادم که با چنین مشکلی روبه‌رو شده ام. کارمند بانک با راهنمایی یکی دیگر از همکارانش به من گفت که صورت حسابم را برایشان ببرم و من نیز این کار را انجام دادم و روز بعد به سراغشان رفتم و در پاسخ گفتند که با گذشت چند روز، مبلغ برداشت شده به حساب شما واریز می شود و برمی‌گردد، نگران نباشید. این در حالی بود که فیشی که خودپرداز به من داده بو،د در حال از دست دادن رنگ و نشانه‌های خرید کارت شارژ بود.
خلاصه به هر زحمتی، کاغذ را نگه داشتم و بار دیگر به همان شعبه رفتم و این بار همان کارمند با هم فکری رئیس بانک گفت که این مشکل، مربوط به امور مشترکین است و من را به امور مشترکین واقع در میدان رسالت پاس دادند و از آنجا هم به اداره مرکزی در همان منطقه.
با کلی احتیاط کاغذ رنگ و رو رفته را به کارمند مرکز اداری تحویل دادم و مشکلم را برایش گفتم و از بخت یار من ایشان با وجدانی بسیار پشت سیستم نشست و از گپ و گفت با همکاران دور شد و به امور من پرداخت و نتیجه این شد که روز پیش از آن که من این کارت شارژ را خریداری کنم، مشتری دیگری زودتر از من با همین رمز این کارت را خریده بود و من مشتری بعدی برای یک رمز مشترک با او بودم.
خلاصه با این از خود گذشتگی کارمند با اخلاق، کمی دلم به قانون و وجدان گرم شد و از آنجا که به سه روز تعطیلی می‌خوردم و نگران از رنگ و رو افتادن قبض کذایی، منتظر روز موعود نشستم.
اما امروز که برای گرفتن کارت رایگان از مرکز تلفن ثابت (حکمت شعار) مراجعه کردم با برخورد سرد و عنق کارمند محترمه آنجا روبه‌رو شدم که این کاغذ خوانا و معتبر نیست و من مسئولیتی در ازای آن ندارم و با اصرار من زحمت کشیده و تماس گرفتند با مرکز امور مشترکین رسالت و کسب تکلیف کردند و از آن طرف هم خانم محترمه دیگری تعیین تکلیف کرد مبنی بر این که چون رنگ و روی قبض رفته، نباید خدماتی در ازای آن انجام گیرد.
در همین حین بود که از خودم پرسیدم تقاص این اشتباه نه چندان بزرگ به گردن کیست و کوتاهی از جانب چه کسی یا کسانی است که من کارمند چندین روز به دنبال پس گرفتن حق خود هستم؟
با دیدن این حسن خلق و احساس مسئولیت و این که آن خانم مسئولیت چنین مبلغی (!) را به عهده نمی‌گیرند، برای چند لحظه فکر کردم یک قرن عقب برگردم و برای احترام به همان عقبگرد و انبوه شدن ارزش پولم هم که شده دنبال کار را بگیرم و ببینم سرانجام به کجا می‌رسم.
خلاصه برگشتم مرکز امور مشترکین واقع در رسالت و نزد همان آقایی که پیشتر رفته بودم و شاکی از این که شما این خطا (فروش یک رمز به دست کم دو نفر البته این دو نفر را من می‌دانم و بی خبر از نفرات دیگر که شاید پیگیر شده باشند و یا این که از خیر آن گذشته باشند) را تأیید کرده بودید و هم اکنون که بنا به پیشنهاد شما به اداره نامبرده مراجعه کردم از کارت شارژ رایگان خبری نیست!
و باز هم انگار هنوز انسانیت و وجدان نمرده است، کارمند این شعبه زحمت کشیدند و دوباره با مرکز تلفن ثابت تماس گرفتند و با کلی نشانه و اصرار از آن خانم خواستند که در مراجعه بعد به درخواست من لبیک گویند…
تا فردا … اگر وجدانی نخوابیده باشد!
و اما در پایان این پرسش من از شما و مسئولان است که آیا باید تقاص اهمال و کوتاهی‌هایی از این دست را مردم بی خبر از همه جا بدهند؟ یا این که در رأس این ادارات، کسی هست که ناظر بر فروش رمزهای شارژ همراه اول باشد؟ و یا این که خدای ناکرده به گمان خود، مردم خسته از کار و هزار فکر و خیال از فکر هزینه شارژ بیرون می‌آیند و آن را بر باد رفته می‌گیرند؟
واقعا در شگفتم که مسئولان ما در رده‌های مختلف به چه می‌اندیشند و آیا برای فردا، روزی خود را به جای ارباب رجوع نمی‌گذارند تا بلکه گره‌ای از کار دیگر مسلمانی بگشایند؟
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • عکس: زیباترین زن ایرانی به همراه پسرش! (از دست نديد)
  • خوابگاه زنان در زندان(عکس)
  • با پر درآمد ترین زن جهان آشنا شوید + عکس
  • گران قیمت ترین بازیکنان فوتبال ایران را بشناسید ؛ جدول و تصاویر
  • آدرس جدید سایت های موزیک
  • این همه اشتیاق برای دیدن صحنه اعدام چرا؟! (+16)
  • بروز ترین وبلاگ موزیک
  • پارسیانــــــ موزیکــــــــــــــ
  • دانلود کتاب pdf
  • آدرس جدید سایت های موزیک
  • جوک و اس ام اس پــــ نــــ پــــ
  • آدرس جدید سایت های موزیک
  • مقایسه هیوندای I20 و مزدا 2 - گــــالری عکس
  • آدرس جدید سایت های موزیک
  • سایت عاشقانه جدایی
  • بااین تست روانشناسی جدید شخصیت واقعی خودتان را بشناسید
  • عکس های بسیار جنجالی از حضور یک زن خواننده معروف ترکی در ایران
  • طراحی بنر رایگان
  • قزوین موزیک به روز ترین سایت
  • این مرد ایرانی نزدیک به80سال است که حمام نرفته است+عکس
  • بازیگری که هنگام بازی در نقشش خودش را به اشتباهی دار زد+عکس
  • >>> دختر پسرا منتظرت هستن <<< پيشنهاد رزباكس (حتما كليك كنيد)
  • آیکن های زیبا از بازی های کامپیوتری
  • عکسهای HD ♥گلزار ♥ ...عمرا قبلا دیده باشی
  • بهانه ای برای وبلاگ
  • ♥خنده دار ترین♥ عکسهایی که تو زندگیت دیدی
  • PES 13
  • آدرس جدید سایت های موزیک
  • آدرس جدید سایت های موزیک
  • آهنگ جديد و فوق العاده زیبای مسعود سعيدي به نام دوباره
  • ورژن اصلی , آهنگ جديد فوق العاده زيبا و شنیدنی یاس با نام من میجنگم
  • 【ツ】 بدو بیا ضرر نمیکنی 【ツ】
  • آهنگ جدید و بسیار زیبای دیانا كرزون به نام اول شتوه فى عمان
  • گوگل دانلود
  • دل نوشته هاي بسيارزيبا ي احساسي
  • دلــــــــنوشـــــــــته هاي احســــــــاســـــــــي
  • رقابت گربه های اشرافی! /عکس
  • جوک جمله سازی
  • دانلود فیلم با لینک مستقیم
  • دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی به نام دروغ دوست
  • شیک پوشترین زن سال 2012+عکس
  • ريميكس جديد و بسيار زيباي آهنگ ساسي مانكن به نام خط رو خط
  • پسری که 7 سال آرزوی موهای پسرانه داشت+تصاویر
  • هنرپیشه برزیلی اشتباهی خود را دار زد(+عکس)
  • ๑۩۞۩๑اتاق خلوت دختران๑۩۞۩๑
  • حمله زامبی ها به مزرعه
  • شعری که از سال 42 تا کنون دست به دست شاعران گشته !!!
  • بهنوش دانلود
  • دنیا را از دید یک پرنده ببینید!!!
  • بــــــــــهترین و بـــــــــــزرگترین وبــــلاگ خودرویی در ایران وجهان
  • گالری عکس پورشــــــــــــــه باکستر 2013 والپـــــــــــیپر ماشین و .....
  • گوگوش برای هفتمین بار عروس میشود!+عکس
  • **وبلاگ دانلود بازی، نرم افزاروترینر رایگان **
  • هواداران بلوچ مجیدخراطهاودانلودآهنگ
  • ܓܨܓܨ سايت تفريحي دو لپي ܓܨܓܨ
  • دایره المعارف اطلاعات جالب
  • █◄بزرگترین مرجع جنگ افزار►█
  • ***به روز ترين وبلاگ دانلود فيلم و سريال***
  • هواداران بلوچ مجیدخراطهاودانلوداهنگ و مطالب جذاب
  • کرمان موزیک| پاتوق برو بچ کرمونی های گل
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1642
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 40
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 162
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 894
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 894
  • بازدید ماه : 2,441
  • بازدید سال : 40,598
  • بازدید کلی : 2,525,170